איך מנעולן מקצוען חוסך לך כסף וזמן יקר? 

איך מנעולן מקצוען חוסך לך כסף וזמן יקר?
מנעולן פורץ דלת

בניגוד למה שאתה חושב, פריצה היא לא משימה קשה. אם זו מכונית, אפשר לשבור את אחד החלונות ולהיכנס בקלות. אם זו דלת עץ, אפשר לעקור אותה ממקומה ולהרגיש כבן בית. ואם זו דלת כניסה עבה עם מנעול רגיל, יש מי שיודע כיצד להזיק ולחבל במנגנון כדי לפרוץ אותו. אבל איך אפשר לעשות זאת מבלי לגרום נזק? רק בעזרת מנעולן מוסמך.

מנעולן מוסמך יחסוך לך הרבה כסף

רבים מהאנשים שמזמינים לביתם מנעולן או פורץ דלתות, מתרכזים לרוב בעלות של העבודה. אך כאן המקום להגיד: עבודה של מנעולן – גם כזו שנחשבת למעט מורכבת מהרגיל – לא תעלה על 500 ש"ח ברוב המקרים. ומה לגבי החיסכון בעלויות בעקבות העבודה של המנעולן הזה? כאן מדובר על סכומים גדולים בהרבה.

לדוגמה, פריצת רכב שכוללת חלון שבור בלבד, תעלה כמה מאות שקלים. אך אם המנגנון עצמו נשבר או התקלקל באותה הזדמנות ע"י מנעולן לא מקצועי או חסר ניסיון, מחיר התיקון יעבור גם את ה-1,000 שקלים בקלות.

מבחינה זו, אין כל ספק כי מנעולן יחסוך לכם כסף רב. מדוע? משום שכל פריצה שהוא יעשה – בין אם זו פריצה לבית או לרכב – תלווה במינימום נזק ולרוב לא תגרום שום נזק כלשהו. לאחר הפריצה שהזמין בעל הבית או הרכב, הדלת ומנגנון הנעילה יפעלו באופן מושלם ממש כפי שפעלו עד לתיקון. וזה משהו שלא יכול לעשות מי שאינו מוסמך לכך או חסר ניסיון.

גם זמן הוא כסף – וגם אותו חוסך המנעולן

רבים מעדיפים להזעיק את שירותיו של מנעולן מקצוען לא רק בגלל היכולות הגבוהות שלו בפריצה של דלתות ומנעולים, אלא גם משום היכולת שלו לפתור את הבעיה בזמן הקצר ביותר האפשרי. לרוב, עבודתו של המנעולן לא תימשך יותר מ-20 דקות, מה שמבטיח חיסכון רב בזמן.

המשפט 'זמן הוא כסף' פועל בכל מקום ובכל מובן. אדם אשר נתקע מחוץ לרכב או מחוץ לבית, יכול לבזבז שעות בניסיון לפרוץ את הדלת. במושגים של היום, גם חצי שעה שמתבזבזת לחינם היא יותר מידי ולכן ברור מדוע פורץ דלתות הוא מצרך מבוקש.

יותר מזה: מנעולן מוסמך, מקצועי ואיכותי יהיה זמין במקרים רבים גם בשעות לא סבירות, כמו אמצע הלילה. לא צריך להסביר עד כמה חיוני השירות במקרים כאלו (רק חישבו על אדם דתי שננעל מחוץ לרכב שעתיים לפני כניסת השבת) – ועד כמה מפתיע בכל פעם מחדש כמה מהר פורץ מנעולים מקצועי יכול לבצע את הפריצה. והמסקנה? מנעולן מוסמך, מקצועי ובעל ניסיון הוא כמו אוויר לנשימה במקרים רבים מאוד שאנו נתקלים בהם בחיי היום-יום.

כתבה זו נכתבה והוגשה על ידי:

מנעולן בבאר שבע – קליק מנעולנים
איינשטיין 9, באר שבע 8453105