הכל על טיפוח השפתיים 

הכל על טיפוח השפתיים
שפתיים עם אודם

אחת התופעות שמאפרת מקצועית נדרשת לטפל בהן כאשר היא ניגשת לאפר כלה, מלווה, או אישה לאירוע מיוחד הן שפתיים יבשות במיוחד.

מטרתה של המאפרת היא שהאישה תצא כשהיא נראית הכי קרוב שאפשר ל"מיליון דולר" שפתיים יבשות / מתקלפות / מקומטות אינן עולות בקנה אחד עם המטרה הנשגבת.

אז מה מאפרת מקצועית עושה? ברוב המקרים עוד לפני תחילת האיפור המאפרת מגישה "עזרה ראשונה" לשפתיים.

העזרה הראשונה כוללת boost של לחות מרוכזת. לשם כך אני משתמשת בחמאת שיאה או בלחות על בסיס דבש.

במקרים בהם השפתיים מתקלפות או בעלות מראה אפרורי ועייף המאפרת משתמשת בפילינג לשפתיים כדוגמת זה של OFRA , מניחה, מסירה במגבון ומזינה בלחות. עניין של דקה וחצי והשפתיים מתעוררות לחיים.

עכשיו אפשר להתחיל לחשוב על לאפר אותן, תסכימו איתי שכל אודם שיונח מעל לשפתיים יבשות לא ייראה טוב…

כמה טיפים לטיפוח השפתיים שלך:

  • כאשר את מורחת קרם לחות אל תדלגי על השפתיים – גם הן זקוקות לו
  • למהדרות הייתי ממליצה לעשות את אותו הדבר גם עם קרם / סרום העיניים שלך
  • משחי את השפתיים בלחות על בסיס יום-יומי, השתדלי לבחור בלחות איכותית שתעניק הזנה אמיתית לשפתייך, אני באופן אישי מאד אוהבת את ה"אלו-ליפס" של פוראוור ליוינג המבוסס על תמצית ג'ל האלו-ורה ועל שמן חוחובה. מצוין גם לטיפול בהרפס.
  • אם את יוצאת להסתובב בשמש לזמן ממושך רצוי להשתמש בשפתון בעל מקדם הגנה 15 SPF לפחות. אם אין ברשותך אחד כזה, קרם לחות או מייק אפ בעל SPF יספקו לשפתיים את ההגנה הנדרשת מקרני השמש המייבשות והמזיקות.
  • אל תשתמשי לעיתים קרובות מדי בשפתונים עמידים. הם מכילים חומרים מייבשים שהשימוש בהם נדרש על מנת להפוך אותם לעמידים (הגיוני נכון?)
  • אם את מאפרת את השפתיים תוכלי לשפר את התוצאה ע"י שימוש בפריימר שפתיים שתפקידו לרכך את השפתיים, להכין אותן לאיפור ולמנוע את זליגת השפתון.

בעיות נפוצות באיפור שפתיים:

אם את בעלת שפתיים יבשות או מקומטות ומעוניינת שהאודם הרגיל (הכוונה לאודם שאינו מוגדר כאודם עמיד) יחזיק מעמד את מוזמנת להשתמש בשיטה הכי עתיקה: אפרי את שפתייך במייק אפ, פודרה, אודם, הניחי טישיו ברכות ע"מ לספוג את השכבה השומנית של האודם ואז הניחי שוב פודרה ושוב אודם.

לבעלת שפתיים מקומטות לא הייתי ממליצה להשתמש בגלוס שעלול לזלוג אל תוך הקמטים.

אם את בעלת אה-סימטריה אני ממליצה לך להשתמש בלחות בלבד או באודם שקוף או בהיר מאוד. אודם בגוון כהה רק יבליט את אה-הסימטריה וימשוך את תשומת הלב אליו. הדגישי במקום זה את עינייך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *