מנעולן – כל מה שחשוב לדעת 

מנעולן – כל מה שחשוב לדעת
מנעולן בפעולה

למה הכרחי לבקש מנעולן מוסמך?

מצבים כמו המצב זה קורים להרבה אנשים: אתם מגיע הביתה אחרי יום עבודה ארוך, מושיטים את היד לתוך התיק שלכם כדי להוציא את המפתח לדלת הכניסה לביתכם, ואז נזכרים שבבוקר עזבתם את ביתכם מבלי לקחת את המפתחות, ועכשיו אתם נעול מחוץ לבית. פריצה לבית לא באה בחשבון, ולכן מה שנותר לעשות הוא להתקשר למנעולן מומלץ מקומי כדי להציל את היום.

העבודה של מנעולן היא לפרוץ לבתים, כספות, מפתחות כפולים, ייעוץ ללקוח פוטנציאלי על טכנולוגיה חדשה להגנה על בתים ותיקון מנעולים על הדלתות. לכן זה הכרחי לזכור כי למנעולן יש מקצוע עדין. כאשר אנו זקוקים לשירותיו אנחנו צריכים להיות בטוחים שאנחנו יודעים את מי אנחנו מזמינים ומאפשרים לו לבצע פעולות אלה בבית שלנו. המנעולן יקבל גישה לרכוש הפרטי שלנו, לכן מאוד חשוב לאתר מכל המנעולנים, מנעולן שאפשר לסמוך עליו, כמו כן יש לבקש מהמנעולן את התעודה המקנה לו את האישור לעבוד כפורץ מנעולים. אם אתם לא יודעים כיום מנעולן חייב להחזיק אישור מהמשטרה המאפשר לו לבצע פעולות כאלו ואחרות..

למה לדרוש תעודת מנעולן?

אני בטוח שלא הייתם מעוניינים שבחור בעל רקע פלילי יכנס אליכם הביתה ויקבל גישה לכל רכושכם. את התעודה הזו מנעולן יקבל לאחר שהתבצעה בדיקה ע"י המשטרה ונמצא שלא היה מעורב בפעילות עבריינית כלשהי או שלא נפתח נגדו תיק במשטרה.

פריצת דלת משרד

בזמן חירום מה כדאי לעשות?

קודם כל מומלץ לבצע מחקר קצר ולקבל חוות דעת על כמה מנעולנים מקומיים שונים, ראה מה המנעולנים כוללים בשרות החירום שלהם, מה המחיר שלהם (כולל בלילה). מחיר נמוך לא תמיד מצביע על כך שיש לכם עסקה טובה, שכן מנעולנים רבים שעובדים 24 שעות ביום מסביב לשעון מציעים שירותי חירום שנעים במחירים דומים.
לכן, מחיר נמוך יותר עשוי להצביע על איכות ירודה של עבודה. כאשר המנעולן שבסופו של דבר בחרת מגיע לביתכם, אל תשכחו לבקש ממנו להציג את האישור המאפשר לו לעבוד בתחום 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

אם אתם מתקשה באיתור ובחירת מנעולן באזור בו אתם נמצאים, אל תתייאשו, יש הרבה כאלה ורובם עובדים 24 שעות ביממה.

תוכן זה הוגש לכם באדיבות:
ריקו המנעולן בבאר שבע ואיזור הדרום
שדרות יצחק רגר 28, באר שבע, 8489512
050-862-2220

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *