איזה סוגי הדברה קיימים ? ומה כדאי 

איזה סוגי הדברה קיימים ? ומה כדאי
הדברה

הדברת קיץ יעילה ואיכותית

במדינה כמו ישראל אשר בה יש הרבה יותר ימים חמים מאשר ימים קרים, אין זה פלא שכמעט בכל דירה צריך לעשות הדברה ירוקה בקיץ. העניין הוא שיש לא מעט חיות שהחום והיובש גורם להן לצאת ולהגיע למקומות שבעת הקור הן לא היו מגיעות אליהם, בין אם מדובר על ג'וקים, תיקנים וחיות אחרות. אם בזמן האחרון יצא לכם לראות יותר מידי חיות לא רצויות בבית, הגיע הזמן שתזמינו שירות של הדברת קיץ, כי עם שירות מקצועי של הדברת קיץ תוכלו להעביר את הקיץ כולו מבלי לראות חיות לא רצויות.

איזו הדברה לבחור ?

בין אם אתם מזמינים שירות של הדברת קיץ ובין אם אתם מזמינים את שירותי ההדברה בכל זמן אחר, כדאי לדעת ולהכיר את האופציות העומדות בפניכם. תוכלו לבחור בין הדברה כימית ובין הדברה אורגנית, ולמען האמת, כדאי לדעת שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים את האופציה של ההדברה הירוקה. חשבתם לרגע שהיא לא תהייה מספיק חזקה כנגד החיות שמגיעות לבית הפרטי שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שהיום ההדברה הירוקה יעילה ביותר, ואין כל סיבה להזמין הדברה כימית ואגרסיבית מידי.

האם יש הדברה שאינה מזיקה לסביבה ?

חשוב לעשות שימוש בהדברה הירוקה לא רק כי היא יעילה בהדברת חולדות לא רצויות לדוגמה, אלא גם כיוון שהיא פוגעת הרבה פחות בכדור הארץ שלנו. כדאי להתכונן לפני להדברת קיץ יעילה כדאי שתוכלו ליהנות מבית נקי מחיות בכל חודשי הקיץ!

האם כדאי לבצע הדברה וריסוס בעצמנו ?

הדברה וריסוס מזיקים זה עניין לא פשוט. בין אם זו הדברת מזיקים או ריסוס מזיקים, הדברה אורגנית או הדברה ירוקה, ריסוס לבית או ריסוס למשרדים, לעסקים גדולים ובינוניים – חייבים להזמין מדביר – איש מקצוע. ברוב המקרים נצטרך להזמין חברת הדברה בכדי שיעשו הדברות, האם אתם בעצמכם תוכלו להיות מדבירים ? כנראה בחלק קטן מהמקרים.

המאמר הזה בא לתת לכם מידע על סוגי הדברות למיניהם: סוגים שונים של הדברה וכו'. כמובן מידע חשוב מאוד גם – כיצד לבחור נכון את המדביר או חברת הדברה, מה הוא סוג הדברה שצריך לעשות:ריסוס, הדברה ירוקה, הדברה אורגנית, הדברה כימית וכו', מה הם כללי זהירות והתנהגות לפני ואחרי פעולת הדברה או ריסוס.

ההבדל בין להדביר בעצמנו לבין שימוש במדביר מקצועי

איך לבחור מדביר מקצועי ?

יש לברר שחברה להדברת מזיקים היא באמת מחזיקה ברישיון הדברה מטעם המשרד הבריאות ומשרד לאיכות הסביבה. רישיון זה מבטיח שהחברה, לרבות חומרי ההדברה שהיא משתמשת בהם, נמצאים תחת פיקוחו של המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות. ניתן להתקשר לסניף של המשרד לאיכות הסביבה לבירור הפרטים. צריך גם להתחשב במחירים, עמידה בזמנים ובעוד פרמטרים חשובים כגון המלצות וכו …

שיטות שונות להדברה טבעית

הגעתם למסקנה שאתם לא מוכנים לחיות יותר עם כל כך הרבה מזיקים בבית? אם כך, אין ספק שאתם צודקים, כי מי אוהב לפתוח את ארונות המטבח ולראות שיוצאים משם חרקים ותיקנים למיניהם? רגע לפני שאתם פונים להזמנת שירות של מדביר מקצועי שעושה שימוש בחומרים כימיים, אתם מוזמנים להכיר את שיטות ההדברה הטבעית, והאמת היא, שאתם תתפלאו לגלות עד כמה שיטות כאלה יכולות להיות יעילות.

הרחקת המזיקים מאזור המטבח

אומנם זה נכון שבעזרת חומרי הדברה כימיים תוכלו להרחיק לא מעט מזיקים מהמטבח שלכם, אך האמת היא, שתוכלו להגיע לאותה התוצאה אפילו אם תפזרו עלי דפנה בתוך ארונות המטבח! ממש כפי שיש מזונות שמושכים את המזיקים השונים יש גם כאלה שמרחיקים אותם, ואם תנסו לעשות שימוש בהדברה בעזרת עלי דפנה אתם תגלו שהם לא יתקרבו יותר לשטח.

חומרים טבעיים להדברה

עוד שיטות טובות שבעזרתן תוכלו להגיע למצב שבו הבית שלכם ריק ממזיקים, זה להזמין שירות של הדברה אורגנית. הדברה זו יכולה להיות יעילה מאוד, כיוון שהיא אומנם לא עושה שימוש בחומרים כימיים רעילים, אך היא בהחלט מרחיקה את המזיקים הלא רצויים. לעיתים ההדברה הזאת מורכבת מחומרים בעלי ריחות של פירות או פרחים, ואין ספק שאם עושים שימוש בחומרים בעלי אישור ובחומרים ואיכותיים, אפשר יהיה להגיע לתוצאה טובה ולמצב שבו אין מזיקים בבית.